Ansatte

Christine H. Aandstad

Stilling: Daglig leder
ulvestua@gmail.com

Christine er utdannet førskolelærer og har vært ansatt i Ulvestua siden 2011, fra 2011-2012 som ped.leder på storbarnsavdelingen, og etter dette som styrer i Ulvestua.

Småbarnsavdeling - Blåbærlia

Mildred Jubay

Stilling: Assistent

Mildred har vært ringevikar i Ulvestua siden våren 2016, og har siden august 2017 vært ansatt som barnehagemedarbeider på småbarnsavdelingen.

Cecilie Lyche Christiansen

Stilling: Pedagogisk leder

Cecilie Lyche startet hos oss 20. august 2019. Hun er utdannet barnehagelærer med aktiv omsorg og friluftsliv som etterutdanning, og hun er også utdannet yogalærer.

Aurora Constance Lorentzen Horn

Stilling: Barnehagelærer

Aurora er utdannet barnehagelærer. Hun har jobbet hos oss som vikar tidligere under studietiden både hos småbarnsavdelingen og storebarnsavdeling.

Storebarnsavdeling - Tyttebærlia

Mattias Beckman

Stilling: Assistent

Mattias begynte i barnehagen i august 2013. Han jobbet et år som ekstraressurs i 70 % stilling og har siden august 2014 jobbet som barnehagemedarbeider på Storbarnsavdelingen.

Grethe Lønnaas

Stilling: Pedagogisk leder

Grethe begynte hos oss i februar 2016. Hun har tidligere jobbet i flere år som assistent i barnehage og har erfaring fra arbeid med både store og små barn.Grethe har siden august 2017 jobbet som pedagogisk leder på dispensasjon på småbarnsavdelingen.